22. 3. 2010

Nahluchlá, ale "svěží" .... stěží!

Dneska jsem se rozhodla, že budu bojovat za uvedení rýmy mimo zákon (mimo jiné, neznáte kratší slovo pro opak legalizace? Odlegalizování?). Nebaví mě slyšet jen polovinu toho, co mi ostatní řeknou. Když jsem studovala speciální pedagogiku, přišla jsem na to, že hluchota by pro mne byla asi nejhorším možným postižením vůbec. Nejen, že neslyším ostatní, mám pocit, že i myšlenky mi běhají někde povenku a ke mě se dostávají jaksi ztuha.


A tak proti tomu bojuju tak, že sedím od rána u počítače a tvářím se strašně zaměstnaně. Třeba ta rýma zdrhne, když zjistí, že mě nedokáže rozházet. ... Problém je v tom, že asi, stejně jako psi, cítí, že to není pravda. Asi je ze mě cítit na hony daleko (teda, může rýma cítit?), že mě rozházet dokáže. Možná časem přijdu na to, jak bojovat účiněji. Kdybyste měli nějaký zaručený recept, sem s ním.

Žádné komentáře:

Okomentovat