30. 3. 2010

Mocná nemocná nebo nemocná nemocná?

Tak jsem se včera probudila a hned jsem radši zase usnula. Zjistila jsem totiž, že když mám 38,5 , tak že se světem kolem není vůbec žádná zábava. Točí se nějak moc rychle, uhýbá vám pod nohama a ještě navíc vám staví do cesty všechno, co má zrovna po ruce. Ať už jsou to židle, koberce, futra nebo třeba jen papíry, všechno dokáže navíc zvětšit do rozměrů přesně takových, že se přes to přerazíte.


Doktor nade mnou nevěřícně kroutil hlavou, pak mě vybavil hromadou receptů a poslal do postele. Zase. Tak jsem tedy poslušně zavřela očička a probudila se až večer.

A večer mi pan Honor řekl, že mám jít spát, ať jsem odpočatá a zdravá. Ale zkoušeli jste někdy usnout po 20 hodinách téměř nepřetržitého spánku? Já jo, a nejde to moc dobře. Tak jsem se vrhla na dodělávání daní (teda, né že by se mi to povedlo, stejnak to zas budu dělat ještě 31. ráno, jako každý rok, že? :D ). Ale ve dvě ráno jsem zas zalezla do postýlky a spala a spala a ....

Dneska už zase žiju, spím jen trochu, i když pořád víc než obvykle. Horečka naštěstí už zdrhla a svět se taky začal chovat rozumě. Teda skoro. Futra tu jsou furt a nějak se mi zas povedlo se do nich trefit něšišato ...aach jo. Možná za to nemůže svět? ...

1 komentář:

  1. Ahoj Silví! :)
    Aha ju, ďalšia blogerka ;)
    Tak dúfam, že už sa máš lepšie, aj keď tu dosť dlho nič nepribudlo.

    Som zvedavá, kedy to blogovanie premôže aj mňa... zatiaľ odolávam.

    OdpovědětVymazat